SPØRGSMÅL OG SVAR
Vi håber, at du kan finde svarene på dine spørgsmål herunder – ellers er du altid velkommen til at kontakte os på support@anysense.dk eller ringe på tlf. +45 6171 8833
Når først telefonen har synkroniseret brugerens apps ned på telefonen, så er Anysense fuld funktionsdygtigt uden en aktiv internetforbindelse. Registrering af data, opslag i kartoteker og optagelse af medier kan foregå helt uden problemer, og overføres til webportalen med det samme Anysense detekterer en aktiv internetforbindelse igen.
Alle data gemmes centralt på Anysense-webportalen, hvor de altid er tilgængelige for dig. Som standard synkroniseres en brugers egne data med telefoner og tablets i 14 dage. Dette er dog fuld konfigurerbar, og kan indstilles til at synkronisere alle brugeres data, der nogensinde er indtastet i systemet. Der kan også opsættes mere avancerede filtre, som filtrer data ud fra brugerspecificerede parametre.
Alle ændringer til alle datarækker gemmes, så du altid kan se, hvem der har lavet hvilke ændringer hvornår i dataene.
Alle moderne webbrowsere kan tilgå webportalen. Der findes komplette klienter til Android og iOS (iPhone og iPad).
Først og fremmest skal du være brugeradministrator for at kunne foretage deaktivering. Trin:
- For oven ud for “Modul”, vælges “Anysense Administration”.
- Klik på den bruger du ønsker deaktiveret.
- Under password felterne finder du et afkrydsningsfelt “Er bruger aktive” – denne deaktiveres.
- Tryk på “Opdatér” knappen nederst.