Nye opdateringer tilgængelig nu

Vi har brugt den sidste tid på at opdatere Anysense med fokus på at forbedre brugeroplevelsen. Opdateringerne omhandler synkronisering, push beskeder og Android brugerfladen.

  • Synkronisering 

Filtre, der gør det muligt at begrænse hvilke data der synkroniseres ned på klienterne, fjerner nu også automatisk data som ikke længere overholder betingelserne.

  • Push beskeder

Ved ændringer i apps og data leveres push beskederne nu hurtigere til klienterne end tidligere.

  • Android brugerflade

Alle form elementer undtagen tabeller, lyd, video og billede har fået opdateret designet til den nye stil.

Vidste I at…

… logoet for Anysense blev skabt i forbindelse med et praktikforløb med en gruppe forretningsingeniører fra Aarhus Universitet?

Gruppens opgave i praktikforløbet var at udfordre og nytænke den daværende forretningsstrategi. I forløbet blev en af de studerende så grebet af produktet og dets historie, at hun satte sig for at lave et logo som kunne fremhæve de egenskaber og kendetegn, hun synes var så unikke, og det lykkedes.

Inden praktikforløbets afslutning havde hun udarbejdet det logo som Anysense er kendetegnet ved i dag, nemlig en lyseblå Flip Flap også kaldet nip-napper. Logoet repræsenterer de mange sammensætningsmuligheder man har med Anysense. Du bestemmer indholdet, og vælger selv hvilken låge(r) du vil åbne hvornår. Bag hver låge findes nye muligheder.

Anysense var for hende et agilt og alsidigt produkt. Hvad er Anysense for jer?

En lærerig process

Det var en lærerig process, da det lærte os, at det betaler sig at turde tænke ud af boksen, og at det kan være sundt og lærerigt at tage ansvar for opgaver der umiddelbart ligger udenfor eget fagområder. Så længe interesse er drivkraften bag, så er potentialet tilstede.

Anysense logo