PDF-rapporter og automatisk rapportering

Lav og gem dine rapporter som PDF-filer

I Anysense kan du oprette rapporter som PDF-filer, hvor du via MS Word og Words brevfletningsfunktion selv kan opsætte og designe skræddersyede rapporter – du kan skabe lige præcis det udtryk, som stemmer overens med det visuelle udtryk i din virksomhed.

Processen er den samme som ved opsætning af Word og Excel-skabeloner og -rapporter: Skabelonen opsættes kun én gang og herefter har du nem og hurtig adgang til flotte PDF-rapporter. Den eneste forskel er at du under opsætning af rapporten vælger rapporttype “PDF-dokument” i stedet for “Word-dokument” – som du kan se på billedet.

Automatisk rapportering via e-mail

Anysense gør det muligt automatisk at sende e-mails med en vedhæftet rapport, når der indtastes eller opdateres data i app’en. I den forbindelse definerer du selv et regelsæt, som fastsætter, hvem der skal have besked hvornår. Herunder er det muligt at vælge om e-mailen for eksempel skal sendes til personen, der laver ændringen, eller til personen, som har oprettet den sektion, der ændres i. Derudover kan du definere e-mailens emne samt en besked, som automatisk sendes sammen med den vedhæftede rapport.

Et eksempel på et regelsæt kunne være, at du fastsætter et ønske om at dine kvalitetsansvarlige medarbejder får besked, hvis der noteres at produktkvaliteten er “ikke-acceptabel” i app’en. Dermed får dine kvalitetsansvarlige medarbejder besked per e-mail med det samme disse data indtastes som “ikke-acceptabel” – og kan derefter hurtigt tilgå data og håndtere situationen.

BRUG FOR HJÆLP?

Har du spørgsmål eller brug for vejledning, så er vi altid klar til at hjælpe dig – enten via chatboksen i højre hjørne, på telefon 42 42 85 58 eller via vores fjernsupport.

SÅDAN KOMMER DU I GANG MED ANYSENSE

Få en gratis smagsprøve og prøv Anysense helt gratis i 14 dage.

Prøv Anysense nu