DIGITAL KVALITETSSIKRING – MODULER

Vi har flere forskellige færdige branche-skabeloner til: bygge- og anlæg, skadesservice, slagterier og offshore med flere. I kan selv eller sammen med os hurtigt designe en løsning. Se også videoguides under support på hjemmsiden. Anysense digital kvalitetssikring består overordnet af fire moduler:

  • Enkelt og hurtig App designer

  • Dataanalyser og rapporter

  • Let integration til andre systemer

  • Smart push funktionalitet

Mere info om vores app til digital kvalitetssikring
Tablet med digital kvalitetssikring fra Anysense software

Enkelt og hurtig app designer

Med app designeren kan du selv eller sammen med os lynhurtigt designe din egen app tilpasset dine behov. App designeren består af flere dele:

  • Formular designer, hvor man designer brugerfladen til dataindsamling. Formulardesigneren har udover almindelige datafelter også felter der udnytter din mobile enheds kamera til foto og video, mikrofonen til lyd og GPS til automatisk positionering. Derudover kan formularen også bestå af tabeller med gentagne observationer. For at udnytte dataene fra andre systemer, kan man også sætte en formular op til at lave opslag i andre formularer. ”Andre formularer” kan eksempelvis være kunde- eller varekartoteket fra dit økonomisystem
  • Rapport designeren, hvor man kan designe en rapport via en Microsoft Office Word skabelon, som Anysense automatisk danner. Hvis man kender til Words brevfletningsfunktion, så vil man på kort tid være i stand til at lave smukke rapporter. Man kan vælge om outputtet er Word eller PDF
  • Excel designeren, hvor man kan bygge makroer ind i en Excel skabelon og lave egne dataanalyser automatiseret
  • Datafiltre, hvor man kan sætte regler op til hvilke data de enkelte brugere eller brugergrupper kan se
  • Adgange, hvor man kan bestemme, hvilke brugere eller brugergrupper der har adgang til din App
  • Automatiske e-mail, hvor du kan sætte regler op for at afsende automatiske e-mails ud.

Dataanalyser og rapporter

Alle data fra de mobile brugere havner inde på Anysense portalen, hvor jeres data ligger godt beskyttet. Alle dataene er søgbare, så det er let at finde registreringer fra gamle sager, adresser, produkter eller hvad du har. De indbyggede metoder på Anysense portalen til formålet er Word skabelonen til rapporter (PDF el. Word format) eller Excel skabeloner. Har du arbejdet med brevfletning i Word, så kan du lynhurtigt designe meget flotte rapporter.

Er du super bruger af Excel, kan du lave de vildeste grafer, pivottabeller o.s.v. der fungerer sammen med Anysense. Ønsker du at lave dataanalyserne via 3-parts produkter, kan du anvende vores hjælpeværktøjer Anysense® Sync og Anysense® Clone, som frit kan downloads fra anysense.dk. Disse to værktøjer er nærmere beskrevet under næste afsnit.

Let integration til andre systemer

Holdet bag Anysense digital kvalitetssikring, har gjort det enkelt og let at integrere mod andre systemer. Vi har tre muligheder p.t.: 1) Anysense® Sync, 2) Anysense® Clone og 3) Anysense Web API.

  1. Anysense® Sync: Windows applikation der kan downloades her. Applikationen kan udveksle data med Anysense v.h.a. simple kommaseparerede filer. Du bestemmer via applikationen, hvilket data du vil have fat i og hvor du vil gemme dem på din PC eller server. Dataene vedligeholdes automatisk løbende.
  2. Anysense® Clone: Windows applikation der kan downloades her. Applikationen kan kobles direkte på din lokale Microsoft SQL server og vedligeholder automatisk en nøjagtig kopi af dataene der fra Anysense løbende.
  3. Anysense® Web API: Under vores API dokumentation findes al den dokumentation der skal til for, at gøre det let at skrive software der integrerer med Anysense i realtid. Der ligger også færdige eksempler.

Smart push funktionalitet

For at kunne tilbyde en bred vifte af funktionalitet i Anysense, har vi implementeret det vi kalder push funktionalitet. Push funktionalitet betyder blot at vi kan skubbe data frem og tilbage. Det betyder i praksis, at man kan skubbe data ud til specifikke brugere til eksempelvis opgavestyring. Der er to typer af push funktionalitet:

  1. Data-push: Har man eksempelvis medarbejdere i hele landet, så kan man skubbe opgaver ud, så de rammer de medarbejdere der optimalt løser den.
  2. App-push: Hvis man har designet en ny app i App designeren og man vil have en gruppe af medarbejdere i gang med at bruge den straks, så skubber Anysense automatisk app’n ud til de brugere man tildeler app’n, når den designes. Tager man en bruger af igen, trækker den automatisk app’n tilbage igen fra den bruger.

DERFOR SKAL DU BRUGE ANYSENSE©
KVALITETSSIKRING

Anysense® digitale app er på rekordtid blevet branchens nok mest populære løsning til kvalitetssikring

– og, det er der god grund til. Vores digitale App til kvalitetssikring er nemlig en fantastisk nem og effekt løsning til alle, der arbejder med dokumentation og dataindsamling. Det tager kun få minutter at downloade Anysense® mobile app og herefter kan du bygge de individuelle analyser du ønsker – på få minutter. Uanset om du vælger enkeltbruger eller forskellige analyser til forskellige teams.

Med Anysense® digital kvalitetssikring er mulighederne ubegrænsede – og du skal ikke tænke på integration til jeres virksomheds systemer, opbygning af databaser eller begrænsninger i valg af data-typer. Det har vi allerede gjort. Vores software bliver konstant monitoreret og optimeret, så både brugervenlighed, performance og sikkerhed er helt i top.

Vi skaber rammerne. Du udfylder dem. Det er Anysense digitale kvalitetssikring.
PRØV DET I DAG

Se videoen og oplev hvor Dansk Industri og Skadeservice Vest bruger Anysense digital kvalitetssikring til at optimere deres arbejdsgang