Skadeservice og kvalitetssikring med mobil app i 2019

Arbejder du med skadeservice og har din daglige gang i skadeservicebranchen? Så har vi har en køreklar mobil app til kvalitetssikring til dig. Den er lige til, at tage med ud i felten til dokumentation og kvalitetssikring, så forsikringsselskabet får præcis den dokumentation de efterspørger. Dertil får du en markant forøgelse af produktiviteten i virksomheden. Det er da til, at forstå!

Forsikringsselskaber kræver kvalitetssikring

Forsikringsselskaberne kræver effektiv dokumentation og kvalitetssikring. De vil have identiteten på skadelidte og de forsikringer der er tegnet. Til en skade, kan der ofte være to forsikringer i spil, herunder Bygninger og Løsøre. De to forsikringer er ikke nødvendigvis tegnet hos samme forsikringsudbyder.

Når du kommer på besøg som skadeservice-virksomhed hos skadelidte, skal du gøre en masse observationer, som gøre takseringsarbejdet let for forsikringsselskabet. Du skal dokumentere hele skadens omfang struktureret med tekst og billeder. Anysense er fortrinlig til fotodokumentation og sørger selv for at billederne hænger på sagen. Derudover kan du let tegne på billederne og lave dine egne skitser – f.eks. af en bygning.

Når skade er dokumenteret

Når skadeomfanget er dokumenteret, så skal der gøres en indsats for at udbedre skaderne. Noget af dette arbejde udfører du sammen med underleverandører. Dette arbejde skal også dokumenteres. Arbejdet kan være opsætning og aflæsning af fugtmålere, rengøring og lette håndværksmæssigt arbejde.

I forbindelse med en skade, så er der en masse opgaver der ofte går igen. Ofte er der vand involveret – enten på grund af vandskade eller som følge af slukningsarbejde. I den forbindelse skal der laves korrosionsbeskyttelse, udpumpning af vand, affugtning, afdækning, nedpakning af indbo, rensning, rengøring, genhusning, magasinering af indbo og meget andet. 

Ét klik – én app til det hele, Anysense app

Alle disse processer fra skadens anmeldelse til lukning af sagen, håndteres alt sammen i vores Anysense® app. Med ét klik, kan forsikringsselskabet få én samlet rapport med alle dataene fra start til slut på en e-mail.

Skadeservice i hverdagen med mobil app

Hvordan fungerer det i en hverdag med skadeservice? Når du modtaget et opkald, opretter man let en sag i din Anysense® app. Det kan gøres fra kontoret via en PC eller direkte fra din mobile enhed, som kan være den smartphone du har i lommen eller en tablet, hvorpå du har installeret din Anysense® app fra enten Google Play (Android enheder) eller IOS Store.

Når du så kommer ud på stedet, opsamler du alle de data fra din Anysense app du kan om skadelidte, adressen, forsikringer, skadesomfang osv. Din Anysense app til kvalitetssikring hjælper dig meget let igennem – også selvom der ingen internetdækning er. Den måde din Anysense app guider dig igennem, sikrer solid sikring af det arbejde der gøres og skal gøres.

Hvad med ændringer i min app?

Vi vil gerne have lavet nogle ændringer til vores måde at drive skadeservice-virksomhed? Den måde vi foreslår i gør det på er blot en skabelon. Det vil sige, at i meget let, kan få implementeret ændringer til netop den måde i gør det på. Mange af vores Anysense app kunder har fået lavet præcis den løsning de skulle bruge på det første møde med os – uden at betale en krone!

Ikke overbevist? Få Anysense til skadeservice for 0 kr.*

Vi er ikke helt sikre på om Anysense kvalitetssikring, tilsyn og dokumentations app er det rigtige for os? Intet problem! I får lov at afprøve Anysense app’en helt gratis i 14 dage*. Skulle systemet ikke leve op til jeres forventninger, så er det helt OK og vi skilles som gode venner. I får ikke den første faktura, før i selv vælger at gå i produktion og er i stadig lidt i tvivl kan i starte med en bruger til 204 kr. om måneden. Kort og godt:

Egenskaber:

  • Sofware i Anysense app, der registrerer alt det du har brug for – herunder også billeder og skitser fra skadestedet, som illustrerer omfanget af skaderne hos den skadelidte.
  • RAPPORT til forsikringsselskaberne med al dokumentation.

Fordele:

  • ÆNDRINGER i softwaren kan laves straks. Hvis forsikringsselskabet vil have flere data, kan de få det straks. Andre standardsystemer kan ikke håndtere ændringer uden store investering og masser af kalendertid.
  • OFFLINE: Der er ofte ingen internetdækning på skadessteder. Den fungerer alligevel uden du skal tænke på det. Når der igen er internetforbindelse udveksler den selv automatisk data.

Udbytte:

  • Ingen investeringer – bare en lav månedlig omkostning per aktiv medarbejder i Anysense app®.
  • Større markedsandele – forsikringsselskabet (kunden) får præcis den dokumentation de beder om fra skadelidte – STRAKS!
  • Kraftig reduktion i administrativt arbejde på både kontor og i marken.
  • Øget produktivitet hos medarbejderne.
  • Hurtigere og mere veldokumenteret faktureringsgrundlag.

Hvis du er overbevist, hvilket vi håber du er, så kan du også købe Anysense app til kvalitetssikring med det samme. Skulle du sidde med et spørgsmå, er du altid velkommen til at ringe på telefon +45 4242 8558 – eller skrive til os på følgende mail; salg@anysense.dk
Skal du i kontakt med en specifik person fra Anysense, kan du her se kontaktoplysningerne.

Du kan i øvrigt læse vores case om Dansk Industri og skadeservice og om hvordan de bruger Anysense kvalitetsikring, tilsyn & fotodokumentation til skadeservice.

Vi glæder os til, at byde din skadeservice-virksomhed velkommen hos Anysense.

Hvordan fungerer Anysense til skadeservice?

Det kan du se i filmen, hvor en af vores kunder dagligt bruger app’en til kvalitetssikring, dokumentation og dataopsamling. Her kan du også hører Direktør Kim Bak Kristensen fra Dansk Industri og Skadeservice Vest fortælle, hvordan Anysense har øget deres markedsandele.