Skadeservice og kvalitetssikring med Anysense
Arbejder du med skadeservice?
Så har vi har en køreklar mobil app til kvalitetssikring til dig. Den er lige til at tage med ud i felten til dokumentation og kvalitetssikring, så forsikringsselskabet får præcis den dokumentation, de efterspørger. Dertil får du en markant forøgelse af produktiviteten i virksomheden. Smart, ikk’?
Hvordan fungerer Anysense til skadeservice?
Det kan du se i filmen, hvor en af vores kunder dagligt bruger app’en til kvalitetssikring, dokumentation og dataopsamling. Her kan du også høre Direktør Kim Bak Kristensen fra Dansk Industri og Skadeservice Vest fortælle, hvordan Anysense har øget deres markedsandele.
Forsikringsselskaber kræver kvalitetssikring
Forsikringsselskaberne kræver ofte effektiv dokumentation og kvalitetssikring. De vil have identiteten på skadelidte og de forsikringer, der er tegnet. Til én skade kan der ofte være to forsikringer i spil, herunder Bygninger og Løsøre. De to forsikringer er ikke nødvendigvis tegnet hos samme forsikringsudbyder. Når du kommer på besøg som skadeservice-virksomhed hos skadelidte, så skal du gøre en masse observationer, som gør takseringsarbejdet let for forsikringsselskabet. Du skal dokumentere hele skadens omfang – både godt struktureret og med tekst og billeder. Anysense er fortrinlig til fotodokumentation og sørger selv for at billederne hænger på sagen. Derudover kan du let tegne på billederne og lave dine egne skitser – for eksempel af en bygning.
Når skaden er dokumenteret
Når skadeomfanget er dokumenteret, så skal der gøres en indsats for at udbedre skaderne. Noget af dette arbejde udfører du sammen med underleverandører. Dette arbejde skal også dokumenteres. Arbejdet kan være opsætning og aflæsning af fugtmålere, rengøring og lette håndværksmæssigt arbejde.
I forbindelse med en skade, så er der en masse opgaver der ofte går igen. Ofte er der vand involveret – enten på grund af vandskade eller som følge af slukningsarbejde. I den forbindelse skal der laves korrosionsbeskyttelse, udpumpning af vand, affugtning, afdækning, nedpakning af indbo, rensning, rengøring, genhusning, magasinering af indbo og meget andet.
Ét klik – én app til det hele – Anysense app
Alle disse processer – lige fra skadens anmeldelse til lukning af sagen – håndteres alt sammen i vores Anysense® app. Med ét klik kan forsikringsselskabet få én samlet rapport med al data fra start til slut via e-mail.
Skadeservice i hverdagen med Anysense
Hvordan fungerer det i en hverdag med skadeservice?
Når du modtager et opkald, så opretter du nemt en sag i Anysense via en computer, og som du kan se på din mobile enhed – uanset om du kører Android- eller iOS-baserede enheder. Og når du kommer ud på stedet, så opsamler du alle de data du kan om skadelidte, for eksempel adressen, forsikringer, skadesomfang og så videre direkte i den app, du har på din mobile enhed – og som du har skræddersyet til formålet på din PC inden. Din app til kvalitetssikring tillader hurtig og nem upload af data – også selvom der ikke er internetdækning.
Og hvis du gerne vil lave nogle ændringer til måden du indsamler data om som skadeservice-virksomhed, så anbefaler vi at du bruger en skabelon. Det vil sige at du meget let kan få implementeret ændringer til netop den måde, som du udfører skadeservice. Mange af vores Anysense app kunder har fået lavet præcis den løsning, som de skulle bruge, på det første møde med os – uden at betale en krone!
Få Anysense til skadeservice for 0 kr.*
Hvis du ikke er helt overbevist om, hvorvidt Anysense er den rigtige løsning for dig til kvalitetssikring, tilsyn og dokumentations, så skal det ikke skille os ad. Du kan nemlig afprøve Anysense app’en helt gratis i 14 dage*. I det tilfælde, at systemet ikke lever op til dine forventninger har du ikke bundet dig til en dyr løsning, så er det selvfølgelig helt i orden – du vil ikke modtage nogen faktura før du selv vælger at gå i produktion. Hvis du derefter stadig er lidt i tvivl, så kan du starte med en bruger til kun 204 kr. om måneden. Og for 204 kr. om måneden får du:
Egenskaber
Software i Anysense app, der registrerer alt det, som du har brug for – herunder også billeder og skitser fra skadestedet, som illustrerer omfanget af skaderne hos den skadelidte.
En rapport i enten PDF- eller Word-format til forsikringsselskaberne med al relevant dokumentation.
Fordele
Ændringer i softwaren kan laves straks. Hvis forsikringsselskabet vil have flere data, så kan de få det prompte. Andre standardsystemer kan ikke håndtere ændringer uden store investering og masser af kalendertid.
Du kan arbejde offline. Der er ofte ingen internetdækning på skadesteder. Din Anysense app fungerer uden du skal bekymre dig om, hvorvidt der er dækning. Når der igen er internetforbindelse udveksler Anysense selv automatisk data.
Udbytte
- Ingen investeringer – bare en lav månedlig omkostning per aktiv medarbejder i Anysense app®.
Større markedsandele – forsikringsselskabet (kunden) får præcis og hurtigt den dokumentation, som de beder om fra skadelidte.
- Kraftig reduktion i administrativt arbejde – både på kontoret og i marken.
Øget produktivitet hos medarbejderne.
Hurtigere og mere veldokumenteret faktureringsgrundlag.
Lyder Anysense som en løsning for din forretning?
Hvis du ikke er i tvivl, så kan du allerede nu købe Anysense app til kvalitetssikring.
Du kan i øvrigt læse vores case om Dansk Industri og skadeservice og om hvordan de bruger Anysense kvalitetsikring, tilsyn & fotodokumentation til skadeservice.
Vi glæder os til at byde din skadeservice-virksomhed velkommen som en del af Anysense-familien.
BRUG FOR HJÆLP?
Har du spørgsmål eller brug for vejledning, så er vi altid klar til at hjælpe dig – enten via chatboksen i højre hjørne, på telefon 42 42 85 58 eller via vores fjernsupport.