Landbrug

Høst goodwill med Anysense

Med Anysense har jeres medarbejdere nem og hurtig adgang til de nødvendige værktøjer, der gør dem i stand til at yde en god service for kunden. En service som kan være afgørende for kundens forretning og ikke mindst jeres fremtidige samarbejde med kunden. 

Kender I det..

En tekniker tilkaldes til en defekt høstmaskine. Den lyder ikke korrekt. Noget er gået i stykker – eller gør det snart. Med Anysense kan teknikeren optage lyden og gemme den direkte i firmaets arkiv ude fra kunden. Lydfilen kan senere bruges til at belyse for maskinstationen, hvad der var årsagen til mislyden.

Anysense gør det også muligt for teknikeren at tage et billede af problemet samt reparationen. Bliver det senere nødvendigt at dokumentere hvor, hvornår og af hvem reparationen er foretaget, er det også muligt med Anysense GPS funktion, som viser den eksakte lokation.

Lydfilen og fotodokumentationen kan også bruges til at opdatere reparationsvejledninger og udnytte den nye viden i den interne undervisning, hvilket stiller teknikere i en bedre position til fremadrettet hurtigere at kunne fastsætte problemet og finde den rigtige løsning. 

Når teknikeren gemmer dataen i Anysense deles informationerne automatisk med hans kollegaer, som kan tilgå dataene fra deres enheder. Dermed kan andre medarbejdere få overblik over historikken på den konkrete sag, hvis de skal overtage sagen eller håndtere en reklamation. Datadeling kan også gavne bogholderiet som hurtigt og nemt kan trække en liste over forbrugt tid og reservedele, hvorved de kan fakturere kunden kort efter servicen er udført.

Ønsker kunden senere indsigt i håndteringen af sagen, kan I nemt give dem de rette oplysninger og hjælpe dem godt videre. God service glemmes sjælden, så hvem ringer de til næste gang der opstår et problem?

Anysense, altid lige ved hånden.

Læs mere om hvordan kunder i andre brancher har anvendt Anysense til at optimere deres arbejdsprocesser under cases.

Kunderservice til Anysense mobil app

Kendte anvendelsesområder

  • Mælkekvalitetsrådgivning, som en af de nuværende kunder SEGES b.la. anvender Anysense til

  • Fotodokumentation ude hos kunden

  • Lydfil til at understøtte dokumentationen

  • Reklamationssager gennem nem adgang til alle data ét sted

  • Serviceeftersyn – brug historikken gemt i Anysense til at få overblik over tidligere eftersyn

  • Datadeling mellem medarbejdere – slut med at lede efter egne eller andres ting

  • Dokumentation

  • Kvalitetssikring

Brug for hjælp?

Har I spørgsmål eller brug for vejledning, så sidder vi klar til at hjælpe enten via chatboksen i højre hjørne, på 42 42 85 58 eller via fjernsupport.

Hvordan kommer jeg igang?

Få en gratis smagsprøve og prøv Anysense helt gratis i 14 dage.

Prøv Anysense nu